• E-rejestracja
  • Rejestracja telefoniczna
  • Rejestracja osobista

Zapytanie Ofertowe

Dostawa chemicznych testów do sterylizacji oraz fiołkowych wskaźników biologicznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie

Numer postępowania: ZSM/CS/01/2024

1. Nazwa oraz adres zamawiającego
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich z siedzibą przy ul. Strzelców Bytomskich 11, 41-500 Chorzów

2. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień Publicznych na podstawie zawartego w niej przepisu art. 2 ust.1 pkt 1- wartość zamówienia jest mniejsza niż 130 000złotych.

3. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa chemicznych testów do sterylizacji oraz fiołkowych wskaźników biologicznych dla jednostki zlokalizowanej przy ul. Władysława Truchana 7.

Zamawiający podzielił zamówienie na dwa pakiety opisane w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2:
    • Pakiet 1 - Testy chemiczne do sterylizacji
    • Pakiet 2 - Fiolkowe wskaźniki biologiczne

Oferent może złożyć ofertę na wybrany Pakiet lub Pakiety (maksymalnie 2). Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty na poszczególne pozycje w Pakietach, jak również nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

3.1. Oferowany asortyment musi być dopuszczony do obrotu na rynku polskim zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podaniem ilości określono w specyfikacji asortymentowo-cenowej (dalej w treści: SAC) stanowiącej załącznik nr 2.
3.3. Zamawiający informuje, że jeżeli w opisie podano nazwy towarowe produktów, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzeniem źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkt, dostarczany przez konkretnego Wykonawcę to odnoszą się one jedynie do jakości, typu produktu, a Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, w związku z czym wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W tym wypadku Zamawiający wskazuje w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności.
3.4. Przedmiotowy asortyment winien posiadać w momencie dostarczenia go do Zamawiającego co najmniej 12 miesięczny termin ważności / gwarancji. Dostawy produktów z krótszym terminem ważności mogą być dopuszczone w wyjątkowych sytuacjach i każdorazowo uprzednią zgodę na nie musi wyrazić Zamawiający.
 3.5. Zamawiający wymaga, by opakowania jednostkowe oferowanych wyrobów medycznych zawierały nazwę asortymentu, nazwę producenta, opis zawartości opakowania w języku polskim, datę produkcji i/lub ważności oraz oznakowanie dopuszczające wyrób do obrotu i używania na obszarze gospodarczym Unii Europejskiej, a także nr katalogowy produktu oraz kraj pochodzenia produktu i nazwę producenta.
3.6. W przypadku, gdy wymieniony w załączniku nr 2- „SAC” asortyment nie jest czasowo dostępny na rynku można go zastąpić innym po uzyskaniu zgody Zamawiającego.

4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia
Termin realizacji zamówienia – dostawy sukcesywne asortymentu w okresie 12 miesięcy od podpisania umowy.

5. Kryteria wyboru oferty
Cena: 100%

6. Warunki realizacji zamówienia
Dostawy sukcesywne asortymentu realizowane będą do Sterylizatorni SP ZOZ Zespołu Szpitali Miejskich mieszczącej się przy ul. Władysława Truchana 7, na koszt i siłami Wykonawcy wraz z wniesieniem.
UWAGA: bez względu na fakt, w jaki sposób realizowane są dostawy towaru (transportem własnym czy za pośrednictwem firmy kurierskiej) Wykonawca odpowiada za dostawę towaru do Sterylizatorni  (lub miejsca wskazanego w zamówieniu) – własnymi siłami i na własny koszt - wraz z wniesieniem (!). W przypadku realizacji dostaw za pośrednictwem firmy kurierskiej Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia transportu towaru oraz jego przeniesienia ze środka transportu do Sterylizatorni – w ramach zlecenia przekazanego firmie kurierskiej (niedopuszczalny jest tryb realizacji dostawy "od drzwi do drzwi"). Niedopełnienie powyższego warunku skutkować będzie zgodnie z postanowieniami § 4 ust. 4 ppkt. d) Projektowanych postanowień umowy (Warunki reklamacji) odmową przyjęcia towaru i podlegać będzie karze umownej przewidzianej w § 7 ust. 1 pkt a) umowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień bez ograniczeń co do każdorazowej ilości towaru oraz cykliczności dostaw. Wykonawca zobowiązany jest posiadać na stanie magazynu ilości asortymentu zapewniające płynność dostaw. W przypadku transportu i dostarczenia towaru przez firmę przewozową towar musi być wyraźnie opisany z wyszczególnieniem nazwy towaru oraz miejsca dostawy.

7. Sposób przygotowania oferty:
1) Oferta Wykonawcy powinna zawierać:
(a) wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego,
(b) wypełnioną specyfikację asortymentowo-cenową  wg. załącznika nr 2,
(c) zaakceptowany (zaparafowany) wzór umowy wg. załącznika nr 3.
(d) w przypadku działania przez pełnomocnika - do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
2) Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny.
3) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowanie i złożeniem oferty.

8. Termin oraz warunki składania ofert
W sytuacji, gdy są Państwo zainteresowani złożeniem oferty w powyższym zakresie prosimy o przesłanie dokumentów wymienionych w pkt 7. niniejszego Zapytania poprzez przesłanie podpisanej oferty na adres: zsm@zsm.com.pl  i do wiadomości na adres: egaj@zsm.com.pl (dopuszcza się przyjmowanie skanów dokumentów) albo w formie papierowej na adres: SP ZOZ Zespół Szpitali Miejskich – BIURO PODAWACZE, ul. Strzelców Bytomskich 11, 41-500 Chorzów.

W przypadku złożenia oferty za pośrednictwem poczty tradycyjnej Zamawiający będzie brał pod uwagę datę wpływu oferty na adres Zamawiającego, a nie datę nadania przesyłki.
Oferta powinna być złożona w jednym egzemplarzu w języku polskim.
Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do 18.04.2024 r. do godz. 12.00


Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane, liczy się data wpływu oferty Zamawiającego.

9. Osoba do kontaktów
Imię i nazwisko osoby upoważnionej do kontaktu z Wykonawcami:
Ewa Gaj, e-mail: egaj@zsm.com.pl



Załączniki

Data dodania Załącznik
08.04.2024

Załącznik nr 3 - Projekt umowy

4397_zalacznik-nr-3-projekt-umowy.pdf

08.04.2024

Załącznik nr 2 - specyfikacja asortymentowo-cenowa (SAC) - do edycji

4398_zalacznik-nr-2-specyfikacja-asortymentowo-cenowa-sac.xlsx

08.04.2024

Załącznik nr 2 - specyfikacja asortymentowo-cenowa (SAC)

4399_zalacznik-nr-2-sac-podpisany-przez-e.-gaj.pdf

08.04.2024

Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy (do edycji)

4400_zalaczniki-nr-1-formularz-ofertowy.docx

08.04.2024

Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy

4401_zalacznik-nr-1-formularz-ofertowy.pdf

08.04.2024

Zapytanie ofertowe z dmia 8 kwietnia 2024

4402_zapytanie-ofertowe.pdf

17.04.2024

Pytania i odpowiedzi z dnia 17.04.2024

4452_pytania-i-odpowiedzi-z-dnia-17.04.2024.pdf

23.04.2024

Informacja z otwarcia ofert i rozstrzygnięcie postępowania

4464_rozstrzygniecie.pdf