• E-rejestracja
  • Rejestracja telefoniczna
  • Rejestracja osobista

Zapytanie ofertowe

Przegląd i konserwacja urządzeń rozdzielni głównych szpitala znajdujących się w stacjach energetycznych CB8a i CY29 w części dotyczącej NN

1. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich z siedzibą przy ul. Strzelców Bytomskich 11, 41-500 Chorzów.

2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień Publicznych na podstawie zawartego w niej przepisu art. 2 ust. 1 pkt 1 – wartość zamówienia jest mniejsza niż 130 000,00 złotych.

3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów oraz konserwacji urządzeń rozdzielni głównych szpitala znajdujących się w stacji energetycznej CB8a (lokalizacji Truchana 6) oraz w stacji CY 29 (lokalizacja Strzelców Bytomskich 11) w części NN.

4. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia od 01.07.2024 do 30.06.2026r.

5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. 2023r. Poz. 129 z późn. zm.).

6.  KRYTERIA WYBORU OFERTY:
Cena – 100%
Zastrzeżenie: Zamawiającemu przysługuje prawo swobodnego wyboru oferty spośród ofert Wykonawców, którzy zaoferowali tę samą cenę.

7. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA I ZŁOŻENIA OFERTY:
   
1) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
    2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
    3) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
    4) Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
    5) Oferta musi obejmować całość przedmiotu zapytania ofertowego.
    6) Oferta złożona przez Wykonawcę powinna zawierać:
        a) Prawidłowo wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1) podpisany przez Wykonawcę - 1 egz.
        b) Zaakceptowany (zaparafowany) Wzór umowy (załącznik nr 3) - 1 egz.
    7) Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny.
    8) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowanie i złożeniem oferty.
    9) Ofertę należy złożyć w następującej formie:
    a) w postaci elektronicznej - na adres: polszak@zsm.com.pl (dopuszcza się przyjmowanie skanów dokumentów) albo
    b) w formie papierowej – osobiście w Biurze Podawczym w siedzibie Zamawiającego lub przesłać pocztą tradycyjną na adres Zamawiającego - w tym przypadku wszystkie wymagane dokumenty należy opatrzyć własnoręcznym podpisem przez osobę do tego upoważnioną.
W przypadku złożenia oferty za pośrednictwem poczty tradycyjnej Zamawiający będzie brał pod uwagę datę wpływu oferty do siedziby Zamawiającego, a nie datę nadania przesyłki. Adres, pod który należy przesłać ofertę pocztą tradycyjną został wskazany w pkt 1 niniejszego zapytania.
    10) W przypadku, gdy Wykonawca nie przedstawi wszystkich wymaganych dokumentów lub gdy oferta zawiera braki formalne, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia tych braków w wyznaczonym terminie pod rygorem odrzucenia oferty.

8. TERMIN SKŁADANIA OFERT.
Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 24.06.2024 r. do godz. 12:00.
Oferty złożone po upływie terminu wyznaczonego na ich składanie pozostawia się bez rozpoznania.


Załączniki

Data dodania Załącznik
26.06.2024

Rozstrzygnięcie postępowania z dnia 26.06.2024 r.

4751_rozstrzygniecie.pdf

17.06.2024

Wzór umowy

4708_wzor-umowy-nr-tdt-spr-130-2.pdf

17.06.2024

Zapytanie ofertowe nr TDT SPR 130

4709_zapytanie-ofertowe-nr-tdt-spr-130-1.pdf

17.06.2024

Formularz ofertowy nr TDT SPR 130 (do edycji)

4710_formularz-ofertowy-nr-tdt-spr-130.docx