• E-rejestracja
  • Rejestracja telefoniczna
  • Rejestracja osobista

 

Kontakt z Biurem Rzecznika Praw Pacjenta

Adres:

Biuro Rzecznika Praw Pacjenta

Płocka 11/13,

01-231 Warszawa

Mail: kancelaria@rpp.gov.pl

Telefon: 800 190 590 (infolinia czynna całą dobę)

 

 Kto może korzystać z logo NFZ? Niektórzy robią to bezprawnie

Kontakt z Działem skarg i wniosków Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia

Adres:

Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia

  1. Kossutha 13

40-844 Katowice

Mail: skargi_wnioski@nfz-katowice.pl

Telefon: Nie można składać skarg i wniosków telefonicznie. Informacje na temat zasad składania skarg i wniosków można również uzyskać pod numerem: 32 735 05 45

 

Skargi i wnioski można składać osobiście w Sekretariacie Szpitala, w godzinach pracy
tj. w dni robocze od godziny 8.00 do godziny 14.00

przy ul. Strzelców Bytomskich 11 – Pawilon nr 6, pierwsze piętro

przy ul. Truchana 7 – Wejście A, trzecie piętro

 

Poza godzinami pracy Sekretariatu skargi można złożyć osobiście do wskazanej skrzynki pocztowej:

przy ul. Strzelców Bytomskich 11 – Pawilon nr 1, wejście do Izby Przyjęć

przy ul. Truchana 7 – Wejście do Szpitalnego Oddziału Ratunkowego.

 

Skargi można także przekazać pocztą na adres:

SP ZOZ Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie ul. Strzelców Bytomskich 11

41-500 Chorzów

lub mailem na adres: zsm@zsm.com.pl

 

Pełnomocnik ds. praw pacjenta -  mgr Agata Basek