• E-rejestracja
  • Rejestracja telefoniczna
  • Rejestracja osobista

 Skargi i wnioski można składać również

do Rzecznika Praw Pacjenta
na adres Biura Rzecznika Praw Pacjenta
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
ul. Płocka 11/13, 01-231 Warszawa
e-mail: kancelaria@rpp.gov.pl 

telefon 800 190 590 (infolinia czynna całą dobę)



do Działu Skarg i Wniosków Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia
na adres
Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
Kossutha 13, 40-844 Katowice
e-mail: skargi_wnioski@nfz-katowice.pl 
telefon (uwaga!): nie można składać skarg i wniosków telefonicznie.
Informacje na temat zasad składania skarg i wniosków można również uzyskać pod numerem: 32 735 05 45Kto może korzystać z logo NFZ? Niektórzy robią to bezprawnie

Skargi i wnioski

Skargi i wnioski można składać osobiście w Sekretariacie Szpitala, w godzinach pracy, tj. w dni robocze od godziny 8.00 do godziny 14.00

  • przy ul. Strzelców Bytomskich 11 – Pawilon nr 6, pierwsze piętro
  • przy ul. Truchana 7 – Wejście A, trzecie piętro

Poza godzinami pracy Sekretariatu skargi można złożyć osobiście do wskazanej skrzynki pocztowej:

  • przy ul. Strzelców Bytomskich 11 – Pawilon nr 1, wejście do Izby Przyjęć
  • przy ul. Truchana 7 – Wejście do Szpitalnego Oddziału Ratunkowego.

Skargi można także przesłac pocztą na adres:

  • SP ZOZ Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie ul. Strzelców Bytomskich 11, 41-500 Chorzów
  • lub mailem na adres: zsm@zsm.com.pl

Pełnomocnik ds. praw pacjenta -  mgr Agata Basek
Dyżur dla pacjentów - każdy poniedziałek w godzinach 14.00-15.00 - dyżurka Psychologa na oddziale okulistyki dziecięcej ul. W. Truchana 7
Tel: 32 349 01 51
e-mail: abasek@zsm.com.pl