Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy odczynników oraz niezbędnych materiałów zużywalnych, kalibratorów i kontroli wraz z dzierżawą trzech automatycznych analizatorów do badań immunochemicznych, biochemicznych wraz z systemem informatycznym i urządzeniami pomocniczymi dla potrzeb Laboratorium Analitycznego Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie. Realizacja zamówienia obejmuje:
- sprzedaż i dostawę odczynników oraz niezbędnych materiałów zużywalnych, tym samym Wykonawca jest zobowiązany do zaoferowania w ofercie przetargowej wszystkich niezbędnych odczynników do wyspecyfikowanych badań. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ,
- dzierżawę trzech analizatorów
- dzierżawę systemu informatycznego (LSI) wraz z koniecznymi licencjami, w technologii wielodostępu umożliwiający obsługę laboratorium, które wykonuje około 600 tys. oznaczeń rocznie, w tym sprzęt, oprogramowanie, wdrożenie, szkolenie pracowników, serwis przez cały okres obowiązywania umowy na koszt Wykonawcy. LSI musi gwarantować pełną integrację z posiadanym przez Zamawiającego systemem szpitalnym HIS AMMS Asseco, a także umożliwiać pełną wymianę zleceń, badań laboratoryjnych z Oddziałów Szpitalnych. Koszt integracji po stronie Wykonawcy.
- dzierżawę wirówki laboratoryjnej,
- przeglądy i serwis dzierżawionych urządzeń na zasadach ujętych w załączniku nr 2 do SIWZ;
- szkolenie personelu, w zakresie obsługi dzierżawionych urządzeń. Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkolenia w terminie do 7 dni od instalacji urządzeń / systemu.
Szkolenie zostanie potwierdzone certyfikatem/zaświadczeniem dla pracowników zamawiającego – z imienną listą osób, które uczestniczyły w szkoleniu.